REGULAMIN SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
integralny załącznik do umowy sprzedaży
§1. Definicje
Każdorazowo podane niżej pojęcia oznaczać będą:
- Regulamin – niniejszy regulamin z wszystkimi jego zapisami i załącznikami;
- Kupujący – osoba fizyczna, która ukończyła 18-rok życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu przepisów regulujących zasady sprzedaży pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami, która zamierza zawrzeć lub zawarła ze Sprzedającym umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Sprzedający – firma Avahause Sp. z o.o NIP 7011096378 REGON 522537374
- Sklep Internetowy – prowadzony przez Sprzedającego portal internetowy (do którego wszelkie prawa posiada Sprzedający) zarejestrowany pod domeną www.avahouse.pl do sprzedaży Konsumentom oferowanych Towarów;
- Towar - rzeczy ruchome będące przedmiotem umowy sprzedaży w Sklepie Internetowym www.avahouse.pl;
- Handlowiec - osoba reprezentująca Sprzedawcę, za którego pośrednictwem Kupujący zamawia Towar;
- Reklamacja - zawiadomienie Sprzedającego lub Handlowca przez Kupującego o wadzie Towaru w celu realizacji przysługującego Kupującemu uprawnienia z tytułu rękojmi lub gwarancji;
- Montaż - odpłatna usługa świadczona przez Sprzedającego lub za pośrednictwem Ekipy montażowej polegająca na zamontowaniu we wskazanym przez Kupującego miejscu Towaru będącego przedmiotem umowy sprzedaży;
- Ekipa Montażowa – osoby reprezentujące Sprzedawcę, za których pośrednictwem Sprzedający realizuje na rzecz Kupujących usługę montażu zamówionych Towarów;
- Siła Wyższa – zdarzenia losowe związane z działaniem sił przyrody, czy też zdarzenia ekonomiczne czy inne mające wpływ na działalność sprzedawcy, których to Sprzedawca nie był w stanie przewidzieć albo którym nie był w stanie się przeciwstawić.
§2. Postanowienia ogólne
- Złożenie zamówienia przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu Internetowego poprzez formularz zamówienia, mailem albo telefonicznie (rozmowa rejestrowana z Handlowcem) wiąże się z jednoczesną akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z niniejszego Regulaminu oraz zobowiązuje Kupującego do bezwzględnego ich przestrzegania.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami regulującymi praw konsumenta przez umowie sprzedaży, pierwszeństwo mają przepisy regulujące prawa konsumenta.
§3. Procedura zawarcia umowy
- Kupujący zawiera ze Sprzedającym umowę kupna Towaru na odległość - za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Zamówienie towaru na odległość dokonuje się poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez formularz zamówienia, mailem lub telefonicznie w ramach rozmowy z Handlowcem.
- Złożenie zamówienia Towaru o którym mowa w ust. 2 zostanie potwierdzone poprzez wysłanie przez Sprzedającego wiadomości e-mail na adres podany przez Kupującego.
- Umowa uważana jest za zawartą wyłącznie z chwilą dostarczenia podpisanego formularza zamówienia i zapłaty wymaganej (zaliczki) za towar.
- Złożone zamówienie zostaje przekazane do realizacji wyłącznie po uprzednim podaniu przez Kupującego wszystkich niezbędnych informacji w zamówieniu oraz zaksięgowaniu na koncie Sprzedającego zaliczki w wysokości stanowiącej 30% końcowej wartości całości zamówienia.
- Sprzedający zastrzega sobie jednocześnie prawo do odmowy realizacji zamówień niepełnych oraz oczywiście błędnych, a więc takich, które nie zawierają danych niezbędnych do potwierdzenia zamówienia, jak np. nr telefonu czy adres e-mail albo gdy dane te zawierają błędy uniemożliwiające realizację zamówienia.
- Po upływie 14 dni od złożenia zamówienia i stwierdzeniu braku wpłaty zaliczki na konto, jak i braku uzupełnienia niezbędnych do realizacji zamówienia danych, Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, a zamówienie uważa się wówczas za wycofane.
- O anulowaniu zamówienia, także z przyczyny o której mowa w ust. 9, Kupujący zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail skierowanej na podany przez Kupującego adres, jak i sms-em na podany numer telefonu.
- W przypadku znacznego wzrostu cen drewna lub innych surowców oraz znacznego wzrostu cen paliw, które spowodują, że wyprodukowanie towaru za kwotę wskazaną w zamówieniu stanie się niemożliwe, Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i zwrotu zaliczki wpłaconej przez Kupującego.
- Sprzedający może zagwarantować cenę sprzedawanego towaru oraz realizację w późniejszym terminie wyłącznie w przypadku płatności przez Kupującego 100% wartości zamawianego Towaru, który w dniu zamówienia znajduje się na składzie lub magazynie Sprzedającego.
§4. Rozliczenia stron
- Ceny wszystkich towarów widocznych w Sklepie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
- Ceny te nie uwzględniają jednak kosztów wysyłki/dowozu, które każdorazowo, indywidualnie określone zostaną w formularzu zamówienia, a ich wysokość zależeć będzie od odległości miejsca dostawy od siedziby Sprzedającego oraz gabarytu zamawianego Towaru.
- Ostateczna cena całego zamówienia wraz z kosztami dostawy określona będzie w formularzu zamówienia nadawanego w wiadomości zwrotnej na adres e-mail Kupującego – o której mowa w § 3 ust. 3.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronie sklepu, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian.
- Kupujący jest zobowiązany zapłatić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu towarów powiększoną o koszty transportu lub dostawy oraz koszty ewentualnych innych usług, które nabędzie Kupujący wraz z towarem.
- W przypadku znacznego wzrostu cen surowca, który spowoduje, że produkcja towaru będzie nierentowna po cenie z formularza zamówienia, Sprzedający może przedstawić Kupującemu nową podwyższoną cenę towaru. Kupujący ma prawo odmówić zakupu towaru po wyższej cenie. W takim przypadku Kupującemu zostanie zwrócona zaliczka za towar, a zamówienie zostanie anulowane.
- Płatności mogą być dokonywane w jednej z 3 wskazanych form:
- płatność gotówką albo kartą płatniczą przy odbiorze – możliwa: w razie zamówienia Towaru wraz z usługą montażu, w razie zamówienia towaru bez montażu a z usługą transportu realizowaną przez Sprzedającego lub w razie osobistego odbioru zamawianego Towaru;
- przelew na konto Sprzedającego, na dane: 64 1020 1169 0000 8102 0842 0517
- W przypadku montażu zamówionego towaru realizowanego przez firmę Avahouse płatność podzielona, zaliczka na uruchomienie zamówienia wynosi 30% wartości.
- W przypadku płatności realizowanych przelewem Kupujący zobowiązany jest do przekazania Sprzedającemu lub innej wskazanej przez niego osobie potwierdzenia dokonania przelewu.
§5. Realizacja zamówienia. Montaż
- Sprzedający oświadcza, że towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu Internetowego są fabrycznie nowe, kompletne i objęte gwarancją jednego roku określoną w dokumentach gwarancyjnych lub rękojmią uregulowaną w Kodeksie Cywilnym.
- Zamówione za pośrednictwem sklepu internetowego Towary dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Odstępstwa od powyższej zasady dopuszczalne są wyłącznie po indywidualnym ustaleniu takiej okoliczności ze Sprzedającym.
- Termin realizacji zamówienia przez Sprzedającego wynosi od 6 do 9 tygodni i liczony jest od chwili zaksięgowania na koncie Sprzedającego zaliczki określonej w § 3 pkt 5 Regulaminu. W przypadkach, związanych zaistnieniem Siły Wyższej niezależnych od Sprzedającego termin ten może ulec wydłużeniu.
- W przypadku zamówień indywidualnych (tj. tych realizowanych według indywidualnego projektu Kupującego lub zamówień Towarów oferowanych przez sprzedającego, lecz zmodyfikowanych na prośbę Kupującego) czas realizacji zamówienia może ulec stosownemu wydłużeniu. W tym wypadku ostateczny termin realizacji zamówienia ustalony zostanie indywidualnie.
- W przypadku złożenia zamówienia na więcej niż jeden Towar, Sprzedający może zrealizować zamówienie na poszczególne Towary w różnych terminach, określonych w potwierdzeniu zamówienia.
§6. Realizacja dostawy
- Sprzedający zastrzega, iż rozładunek oraz przekazywanie towaru Kupującemu jest wliczone w cenę tylko w granicach odległości do 50 m od środka transportu, dłuższa odległość podlega dodatkowym indywidualnie ustalanym opłatom. Kupujący zobowiązany jest zapewnić Sprzedającemu podczas realizacji dostawy Towaru możliwość rozładowania towaru będącego przedmiotem umowy w podanym przez siebie miejscu. Droga dojazdowa musi umożliwiać swobodny dojazd samochodu z dostarczanym towarem.
- Towar wysyłany jest w paczkach zabezpieczonych przed negatywnym działaniem warunków atmosferycznych. Ilość paczek zależy od wielkości zamawianego Towaru.
- W przypadku dokonania zakupu Towaru bez usługi montażu transport realizowany jest przez firmę spedycyjną. Klient zobowiązany jest wówczas do rozładunku zamówienia we własnym zakresie, w podanym przez siebie miejscu.
- Wydanie Towaru jest dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia Towaru Kupującemu, Sprzedający powierza go spedytorowi, co jest równoznaczne z przeniesieniem własności Towaru na Kupującego. Dotyczy to sytuacji, gdy całość zamówienia została uprzednio zapłacona przez Kupującego.
- Kupujący lub osoba pisemnie upoważniana przez Kupującego do odbioru Towaru bada przesyłkę i w przypadku naruszenia zabezpieczeń lub niezgodności liczby paczek z liczbą ujawnioną w liście spedycyjnym, ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki.
- Kupujący lub osoba przez niego upoważniona ma obowiązek ocenienia stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez spedytora lub pracownika Sprzedającego realizującego usługę transportu i w jego obecności.
- W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności spedytora lub pracownika firmy SODAS realizującego usługę transportu sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia.
- W momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest potwierdzić jego odbiór, zaś w przypadku przyjęcia towaru wraz z protokołem uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt Sprzedającemu.
- W sytuacji, gdy usługa transportu jest realizowana przez Sprzedającego (a nie przez spedytora), w momencie przyjęcia towaru Kupujący zobowiązany jest:
- uiścić pełną płatność za dostarczony towar przed rozładunkiem,
- pokwitować zapłatę za towar w przypadku płatności gotówką przy odbiorze,
- podpisać protokół odbioru,
- przypadku płatności przelewem za dostarczony towar Kupujący zobowiązany jest do przesłania mailem Sprzedającemu potwierdzenia przelewu na pełną kwotę towaru przed realizacją transportu,
- sprawdzenia towaru w obecności osoby, która dostarcza towar.
§7. Realizacja montażu
- Za przygotowanie podłoża (gruntu, terenu) pod zamawiany towar odpowiada Kupujący.
- Jeżeli Kupujący wykonuje podłoże we własnym zakresie, zobowiązuje się on do przygotowania podłoża zgodne ze sztuką budowlaną według przekazanego przez Sprzedającego schematu – Kupujący bierze odpowiedzialność za wszelkie wady towaru powstałe wskutek wadliwie przygotowanego podłoża.
- Podłoże w miejscu, w którym posadowiony ma zostać towar będący przedmiotem zamówienia powinno być wypoziomowane, utwardzone, wyrównane, wolne od trawy, chwastów czy krzaków.
- W celu posadowienia zamawianego towaru na utwardzonym podłożu, o który mowa powyżej, Sprzedający dopuszcza zastosowanie bloczków betonowych, wylewki betonowej, kostki brukowej lub fundamentu.
- W przypadku źle przygotowanego podłoża w miejscu montażu, które w ocenie Ekipy montażowej z uwagi na różnicę poziomów lub sposób przygotowania wyklucza prawidłowe zamontowanie towaru skutkować będzie zaniechaniem dokonania montażu i pozostawieniem towaru Kupującemu lub zaproponowaniem przygotowania podłoża we własnym zakresie przez Ekipę montażową, na koszt Kupującego.
- W przypadku gdy w terminie ustalonego montażu nie jest możliwa poprawa źle przygotowanego podłoża, Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty zamówionego Towaru oraz opłaty w wysokości 50% ceny montażu.
- Teren montażu (tj. podłoże i teren wokół niego) musi być uprzątnięty, wyrównany oraz umożliwiać swobodny i bezpieczny dostęp dla osób wykonujących prace montażowe oraz składowanie elementów i sprzętu potrzebnego do montażu w każdych warunkach atmosferycznych.
- Kupujący zobowiązany jest zapewnić ekipie montażowej oraz pracownikom Sprzedającego realizującym dostawę Towaru - możliwość dojazdu na miejsce, w którym posadowiony/rozładowany ma zostać Towar będący przedmiotem umowy.
- W przypadku gdy jest całkowity brak możliwości dojazdu do miejsca montażu Kupujący zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty za zamówiony towar oraz opłaty w wysokości 50% ceny montażu.
- Kupujący zobowiązany jest do poinformowania Sprzedającego o dostępie do energii elektrycznej w miejscu montażu.
- Jeżeli na czas montażu towaru Kupujący nie jest w stanie zapewnić dostępu do energii elektrycznej:
- Kupujący może zapewnić na ten czas agregat prądotwórczy o specyfikacji określonej przez Sprzedającego oraz paliwo do agregatu na czas trwania montażu.
- Sprzedający może użyć swojego agregatu prądotwórczego, wiąże się to z naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 120 zł brutto za każdy rozpoczęty dzień roboczy eksploatacji agregatu. Jeżeli zaistnieje konieczność naliczenia opłaty, zostanie to podsumowane na protokole odbioru prac.
- Niezgłoszenie braku dostępu do energii elektrycznej przed planowanym dniem rozpoczęcia prac zobowiązuje Kupującego do zapewnienia agregatu zastępczego o specyfikacji określonej przez Sprzedającego oraz paliwa do agregatu na czas trwania budowy.
- Kupujący nieodpłatnie udostępni ekipie montażowej dostęp do urządzeń sanitarnych tj. WC w odległości nie przekraczającej 50 metrów od granicy realizowanego montażu.
- Termin montażu ustalany jest indywidualnie i nie wlicza się on do czasu realizacji danego zamówienia.
- Jeżeli wystąpi Siłą Wyższa albo warunki atmosferyczne uniemożliwią wykonywanie prac fizycznych, montaż nie będzie mógł być wykonany w ustalonym terminie Sprzedający zobowiązuje się do wykonania montażu w najbliższym możliwym terminie.
- Kupujący zobowiązany jest do przekazania na początku prac ekipie montażowej wszelkich wytycznych dotyczących zamawianego towaru m.in. usytuowania towaru na podłożu, wstawienia dodatkowych okien o ile były zamawiane itp.
- Po zakończonym montażu Kupujący lub osoba przez niego upoważniona zobowiązana jest do sprawdzenia domku lub innego zamówionego produktu w obecności ekipy montażowej, dokonania odbioru zamówionej usługi oraz uzupełnienia i podpisania protokół odbioru.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia или niezgodności towaru z zamówieniem należy fakt ten, niezwłocznie zasygnalizować ekipie montażowej i w razie konieczności sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia/niezgodności - w razie możliwości sporządzając fotografię.
- Ekipa montażowa dokona stosownych poprawek o ile zostaną one zgłoszone w dniu zakończenia prac montażowych w trakcie dokonywania odbioru przed podpisaniem protokołu.
- W przypadku niedokonania przez Kupującego lub osoby przez niego upoważnionej odbioru zamawianego towaru w dniu zakończenia montażu w obecności Ekipy montażowej Sprzedający zastrzega, że ewentualne roszczenia co do zamówionego towaru zgłaszane w późniejszym terminie nie będą uwzględniane.
- Usługa montażu objęta jest 12 miesięczną gwarancją udzielaną przez Sprzedającego.
- Zabronione jest zlecenie ekipie montażowej bez wiedzy Sprzedającego innych prac niż te, które zostały zapisane w formularzu zamówienia (np. impregnacji, zakładania rynien itp). Ewentualne ich zlecenie i wykonanie przez Ekipę montażową zwalnia Sprzedającego z obowiązku gwarancyjnego.
- W przypadku altan oraz domków z małym pochyłem dachu Sprzedający rekomenduje położenie dwóch warstw pokrycia dachu (np. dwóch warstw papy).
- Wszelkie odpady powstałe w wyniku czynności określonych w zamówieniu są własnością Kupującego.
- Ekipa montażowa w trakcie wykonywania pracy montażowych zobowiązana jest do zachowania bieżącego porządku na terenie budowy, gromadzenia powstałych odpadów.
- Kupujący zobowiązany jest do wskazania Ekipie montażowej miejsca, w którym można gromadzić odpady.
§8. Reklamacje
- Towary oferowane przez Sprzedającego w Sklepie Internetowym objęte są gwarancją producenta.
- W przypadku otrzymania towaru z wadą fabryczną Klientowi przysługuje roszczenie do producenta, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami gwarancji, które to roszczenie winno zostać zgłoszone za pośrednictwem Sprzedającego.
- Reklamacje należy składać drogą mailową na adres info@avahouse.pl. Konieczne są zdjęcia paczki z numerem identyfikacyjnemu produktu, jeżeli taki na opakowanie istnieje.
- Sprzedający ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni, a o podjętych czynnościach i zapadłych decyzjach zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Kupującego.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji Kupującemu zostanie wskazany proponowany przez Sprzedawcę sposób i tryb postępowania zmierzającego do przywrócenia zgodności Towaru z postanowieniami umowy.
- W takim przypadku Sprzedawca ponosi również wszelkie koszty związane z transportem reklamowanego towaru.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Kupujący zostanie poinformowany o jej przyczynach oraz w miarę możliwości o ewentualnych możliwościach dalszego postępowania z uszkodzonym Towarem.
- Produkty tartaczne oferowane przez Sprzedającego, do których zaliczamy: płoty, altany, drewniane domki, sauny, balie kąpielowe, pergole, podłogi, boazerie, legary, wiaty i garaże, a także drewniane place zabaw itp. przeznaczone są wyłącznie do użytku prywatnego, mogą zawierać sęki oraz drobne pęknięcia. Powyższe cechy drewna jako charakterystyczne dla tego typu materiału nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji.
- Nie uznaje się za wady zdrowych sęków, pęknięć drewna oraz zmiany objętości w granicach normy, czyli pęcznienia oraz schnięcia, które to procesy wynikają z naturalnych właściwości fizycznych drewna i są wywołane między innymi wpływem zmiennych warunków atmosferycznych, w których użytkowany jest produkt. Wymienione procesy nie mają wpływu na trwałość i walory użytkowe wyrobu.
- Reklamacji nie podlegają również elementy ruchome takie jak drzwi i okna w zakresie zmian wynikających z naturalnych właściwości drewna powstałych w trakcie bieżącego użytkowania lub działania czynników atmosferycznych.
- Konieczność regulacji elementów ruchomych tj. drzwi i okien wynikającej z ich bieżącego użytkowania nie stanowi przedmiotu reklamacji i Kupujący wykonuje ją we własnym zakresie.
- Prezentowane zdjęcia towarów oferowane przez firmę Sodas mają charakter poglądowy. Różnice pomiędzy wyglądem towaru prezentowanego na stronie sklepu internetowego oraz w katalogach produktowych, a wyglądem towaru dostarczonego do Kupującego, wynikające ponadto wyłącznie z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego użytego przez Kupującego podczas składania zamówienia (np. odcień koloru Towaru, proporcje Towaru, itp.), nie stanowią podstawy do jego reklamacji oraz braku odbioru technicznego wykonanej usługi montażowej.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku: w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb jak np. domki produkowane według specyfikacji Kupującego, który określa m.in. rodzaj drzwi, okien, rodzaj pokrycia dachu, grubość podłogi, ścian czy ze zmodyfikowanymi wymiarami podanymi przez Klienta, ale także dodatkowymi drzwiami, oknami, itp. Zgodnie z obowiązującymi przepisami produkty te nie podlegają zwrotowi.
- Zwrotowi nie podlegają także produkty zużyte, zniszczone oraz noszące ślady montażu, a także domki po zmontowaniu przez Ekipę montażową.
- W innych przypadkach Kupujący mają prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedającego pisemnie na adres siedziby Sprzedającego lub mailowo na adres info@avahouse.pl o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia. (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną lub przy pomocy formularza znajdującego się w Sklepie Internetowym).
- Zwrotu płatności Sprzedający dokona przelewem na rachunek bankowy Kupującego po uprzednim ustaleniu danych dotyczących tego rachunku.
- Sprzedający zastrzega jednocześnie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zwracany Towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym przedłożono oświadczenie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Zwracany Towar musi posiadać oryginalne opakowanie oraz być umieszczony na palecie, na której został dostarczony. Zwracany towar nie może nosić znamion używania lub być uszkodzony.
- Kupujący zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu dostarczonych Towarów. Sprzedający nie będzie przyjmować żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym (tak zwanym "pobraniem").
§9. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w związku z przekazanymi przez Kupującego danymi osobowych w celu realizacji umowy o której mowa w Regulaminie (dalej „Umowa”), Sprzedający informuje, iż:
- Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedający.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane będą wyłącznie dla celów związanych z realizacją Umowy oraz do podjęcia niezbędnych działań przed i po wykonaniu Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych przez Kupującego nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie Umowy i jej realizacja będzie niemożliwa.
- W związku z wykonaniem przedmiotu Umowy odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być Współpracownicy Sprzedawcy, z którymi Sprzedawca posiada podpisaną umowę o przetwarzanie danych.
- Dane osobowe Kupującego będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy, a po jej ustaniu dla celów podatkowych i statystycznych nie dłużej niż jest to wymagane przepisami prawa, tj. przez okres 5 lat od zakończenia obowiązywania Umowy.
- W oparciu o dane osobowe Kupującego Administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- Kupujący posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo wniesienia sprzeciwu.
- Kupujący prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
§10. Postanowienia końcowe
- Drewniane produkty oferowane przez Sprzedającego wykonane są z drewna w klasie A/B.
- Elementy drewniane oferowanych produktów należy zabezpieczyć przed działaniem czynników atmosferycznych tj. dokonać ich dwukrotnej impregnacji. W przypadku elementów ruchomych takich jak drzwi i okna impregnacji należy dokonać od strony zewnętrznej i wewnętrznej.
- Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nietypowych warunków atmosferycznych takich jak: śnieżyce, gradobicia, burze, ulewny deszcz lub silny wiatr itp. Sprzedający rekomenduje od wskazanych zdarzeń wykupić polisę ubezpieczeniową w dowolnej firmie ubezpieczeniowej.
- Umowy zawierane poprzez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, a w przypadkach nieuregulowanych w treści niniejszego Regulaminu zastosowanie znajdują przepisy ustawy Kodeks Cywilny.
- Zgodnie treścią art. 589 Kodeksu cywilnego Sprzedający zastrzega, iż do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży Towar pozostaje własnością Sprzedającego. Po dokonaniu pełnej zapłaty własność Towaru przechodzi na rzecz Kupującego automatycznie, bez konieczności zawierania jakichkolwiek dalszych porozumień w tym zakresie.
- Spory, które mogą powstać w wyniku wykonywania zawieranych przez Sprzedającego z Kupującymi umów, będą poddawane pod rozstrzygnięcie Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Sprzedającego.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.avahouse.pl oraz w wersji pisemnej pod adresem siedziby Sprzedającego.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie internetowej Sprzedającego zmienionego Regulaminu.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.